§1 Postanowienia Ogólne


1.1. Niniejszy regulamin reguluje zasady korzystania ze Sklepu Internetowego prowadzonego pod adresem www.wujawmiescie.pl.

1.2. Sklep internetowy, działający pod adresem www.wujawmiescie.pl (zwany dalej: Sklep internetowy WUJA W MIEŚCIE), jest prowadzony przez Karol Kłos prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Karol Kłos KAROL KŁOS - KŁOSIK, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), NIP: 9512229791, REGON: 142044450 (zwany dalej „Sprzedawcą”).

1.3. Dane teleadresowe przedsiębiorcy, umożliwiające Kupującemu kontakt ze Sprzedawcą: adres pocztowy: Osiedle Dolnośląskie 317 / 27, 97-400 Bełchatów, adres poczty elektronicznej: wujawmiescie@gmail.com

1.4. Regulamin sklepu internetowego WUJA W MIEŚCIE umieszczony jest nieprzerwanie na stronie internetowej www.wujawmiescie.pl w sposób umożliwiający Klientom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści. Regulamin jest również udostępniany Klientom przed zawarciem umowy.



§2 Definicje


Pojęcia, którymi posługuje się niniejszy regulamin oznaczają:

2.1. Konsument – jest nią osoba fizyczna w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego,

2.2. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – jest nią osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,

2.3. Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,

2.4. Usługodawca/Sprzedawca – Karol Kłos prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Karol Kłos KAROL KŁOS - KŁOSIK, Osiedle Dolnośląskie 317 / 27, 97-400 Bełchatów, NIP: 9512229791, REGON: 142044450, wpisany do CEIDG,

2.5. Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony pod adresem www.wujawmiescie.pl przez Karola Kłosa (Karol Kłos KAROL KŁOS - KŁOSIK),

2.6. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U.2020.1740),

2.7. Usługa – dostępna w Sklepie Internetowym forma świadczenia realizowana przez Sprzedawcę na rzecz Klienta, obejmująca m.in. usługi niematerialne (w tym usługi cyfrowe oraz inne usługi), będące przedmiotem Umowy zawieranej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą,

2.8. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2020.344),

2.9. Klient/Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje lub planuje dokonać Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego z wykorzystaniem drogi elektronicznej, w tym również Konsument, Przedsiębiorca na prawach konsumenta oraz Przedsiębiorca,

2.10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, w którym to Klient akceptuje ofertę sprzedaży Sprzedawcy, zawierające w szczególności cenę, rodzaj i zakres zamawianych Usług w ramach Umowy zawieranej za pośrednictwem Sklepu Internetowego,

2.11. Umowa – umowa zawierana lub zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego, której przedmiotem jest świadczenie Usług, w tym również usług cyfrowych,

2.12. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287).


§3 Zasady korzystania ze sklepu internetowego


3.1. Ceny wszystkich Usług w Sklepie Internetowym są cenami brutto (zawierają podatek VAT) oraz są wyrażone w złotych polskich. Odstępstwa od zasady waluty polskiej są wyraźnie zaznaczone obok ceny Usługi.

3.2. Sprzedawca może udostępniać w Sklepie Internetowym WUJA W MIEŚCIE kody rabatowe uprawniające do zakupu Usług z rabatem zamieszczonym na kuponie. Kody rabatowe nie podlegają zamianie na równowartość pieniężną.

3.3. Do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym WUJA W MIEŚCIE konieczna jest akceptacja niniejszego Regulaminu.

3.4. Do skutecznego złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym WUJA W MIEŚCIE konieczne jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu umożliwiającego przeglądanie stron internetowych, a także klawiatury lub innego urządzenia umożliwiającego poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych. Zaleca się korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek internetowych: Firefox, Chrome, Microsoft Edge, Opera, Safari (dla systemu macOS) itd.

3.5. Strona Sklepu Internetowego korzysta z technologii Responsive Web Design (RWD), która dopasowuje treść strony do urządzenia, na którym jest ona wyświetlana. Strona Sklepu jest przygotowana do wyświetlania zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych.

3.6. Strona Sklepu Internetowego WUJA W MIEŚCIE posiada certyfikat SSL – bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji.


§4 Warunki zawierania umowy


4.1. Zamówienia w sklepie internetowym WUJA W MIEŚCIE można dokonywać poprzez wypełnienie odpowiednich formularzy dostępnych na stronach sklepu.

4.2. Klient podczas składania zamówienia jest zobowiązany do podania prawidłowych danych osobowych: imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu komórkowego oraz – w przypadku usług wymagających faktury – adresu zamieszkania lub siedziby.

4.3. Po otrzymaniu zamówienia, Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie informuje o przyjęciu Zamówienia do realizacji. Potwierdzenie Zamówienia odbywa się poprzez przesłanie przez Sprzedawcę odpowiedniej wiadomości e-mail na adres podany w formularzu zamówienia. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę, umowa o świadczenie usługi uważana jest za zawartą.

4.4. Udostępnienie oraz utrwalenie treści zawieranej umowy następuje poprzez: – udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego, – przesłanie stosownej informacji na adres e-mail Klienta podany przy składaniu zamówienia.

4.5. Dokonywanie Zamówień w Sklepie Internetowym WUJA W MIEŚCIE jest możliwe 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.

4.6. Maxymalny czas skompletowania zamówienia to 1 dzień roboczy.


§5 Płatności i zwroty


5.1. Płatności za Usługi świadczone za pośrednictwem Sklepu Internetowego WUJA W MIEŚCIE realizowane są wyłącznie za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU, obsługiwanego przez PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań), wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000274399, NIP: 779-23-08-495, REGON: 300523444.

5.2. Klient, dokonując płatności poprzez system PayU, akceptuje regulaminy oraz polityki prywatności operatora płatności dostępne na stronie: https://www.payu.pl.

5.3. Zwroty środków wynikające z odstąpienia od umowy lub uznanych reklamacji są realizowane za pośrednictwem systemu PayU, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z polityką zwrotów operatora płatności.

5.4. Reklamacje dotyczące płatności elektronicznych obsługiwanych przez PayU należy kierować bezpośrednio do operatora za pomocą formularzy dostępnych na stronie: https://www.payu.pl/pomoc.

5.5. Sprzedawca zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za czas przetwarzania płatności leżący po stronie operatora systemu PayU.


§6 Reklamacje


6.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz poniższymi postanowieniami Regulaminu. Poniżej wskazane są informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy za zgodność Usługi z Umową. W przypadku reklamacji treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zakupionej przez Klienta na podstawie Umowy zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1 stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego Produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu — odpowiedzialność Sprzedawcy określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta.b. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Konsumenta, w razie braku zgodności Usługi z Umową.

6.2. W przypadku skierowania reklamacji do Sprzedawcy, Kupujący powinien przesłać zgłoszenie pisemnie na adres: Karol Kłos KAROL KŁOS - KŁOSIK, Osiedle Dolnośląskie 317/27, 97-400 Bełchatów lub elektronicznie na adres e-mail: wujawmiescie@gmail.com

6.3. W reklamacji zaleca się wskazać: opis problemu, który stanowi podstawę reklamacji, datę jego wystąpienia, oczekiwany sposób rozwiązania, a także dane kontaktowe Klienta. Powyższe informacje mają charakter zaleceń i ich brak nie wpływa na skuteczność reklamacji.

6.4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

6.5. Powyższe postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również do Przedsiębiorców na prawach Konsumenta.

6.6. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są na stronach internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.phphttp://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.phphttp://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php

6.7. Klient będący Konsumentem może skorzystać z następujących form pozasądowego rozwiązywania sporów:

6.7.1. Stały polubowny sąd konsumencki przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej.

6.7.2. Mediacja przed Wojewódzkim Inspektorem Inspekcji Handlowej.

6.7.3. Skorzystanie z platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/


§7 Zasady publikowania opinii


7.1. Sprzedawca umożliwia na stronach Sklepu Internetowego publikowanie opinii o swoich Usługach. Opinia powinna być napisana w języku polskim z zachowaniem zasad poprawnej polszczyzny.

7.2. Opinia o Usłudze może być wystawiona wyłącznie do faktycznie zakupionych Usług w Sklepie Internetowym Sprzedawcy oraz przez Klienta, który dokonał zakupu danej Usługi. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub pozornych Umów w celu wystawienia opinii. Opinia o Sklepie Internetowym może być wystawiona wyłącznie przez osobę będącą Klientem Sklepu.

7.3. Dodawanie opinii przez Klientów nie może być wykorzystywane do działań bezprawnych, w szczególności do czynów nieuczciwej konkurencji, naruszenia dóbr osobistych, praw własności intelektualnej lub innych praw Sprzedawcy bądź osób trzecich. Klient zobowiązany jest do działania zgodnie z przepisami prawa, niniejszym Regulaminem oraz dobrymi obyczajami.

7.4. Sprzedawca zapewnia, że publikowane opinie o Usługach pochodzą od jego Klientów, którzy faktycznie nabyli daną Usługę. W tym celu Sprzedawca dokonuje weryfikacji opinii przed ich opublikowaniem, sprawdzając zgodność treści opinii z Regulaminem oraz potwierdzając, czy autor opinii znajduje się w bazie Klientów Sklepu i czy zakupił opiniowaną Usługę.

7.5. W przypadku wątpliwości co do autentyczności opinii lub w razie zgłoszonych zastrzeżeń, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z autorem opinii celem potwierdzenia, że faktycznie jest Klientem Sklepu oraz nabył daną Usługę.

7.6. Opinie są subiektywnymi wypowiedziami Klientów i nie stanowią opinii ani oficjalnego stanowiska Sprzedawcy.

7.7. Klient zobowiązany jest zamieszczać jedynie opinie zgodne z obowiązującym prawem i nienaruszające praw osób trzecich. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za treść opinii opublikowanych w Sklepie Internetowym Wuja w Mieście.

7.8. Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania nieprawdziwych opinii lub rekomendacji. Sprzedawca nie zniekształca opinii Klientów w celu promowania Usług i udostępnia zarówno pozytywne, jak i negatywne recenzje. Sprzedawca nie udostępnia sponsorowanych opinii.


§ 8 Odstąpienie do umowy


8.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w niniejszym paragrafie Regulaminu.

8.2. Aby skorzystać z prawa, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, Konsument powinien poinformować o tym Sprzedawcę, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może zostać wysłane pocztą na adres: Karol Kłos KAROL KŁOS - KŁOSIK, Osiedle Dolnośląskie 317 / 27, 97-400 Bełchatów, NIP: 9512229791, REGON: 142044450, wpisany do CEIDG, lub drogą elektroniczną na adres mailowy Sprzedawcy wujawmiescie@gmail.com. Konsument może skorzystać w tym celu z formularza odstąpienia od umowy udostępnionego mu przez Sprzedawcę lub wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu złożone po terminie, o którym mowa w §7 pkt. 7.1, nie wywołuje skutków prawnych.

8.3. Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy (załącznik Nr 1 do niniejszego Regulaminu) jest przekazywany Kupującemu w formie papierowej (w dokumentacji dołączonej do przesyłki) oraz w formie elektronicznej (w załączniku do korespondencji elektronicznej potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji). 

8.4. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Produkt będący rzeczą ruchomą) – od objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; dla pozostałych umów (np. Produkt będący treścią cyfrową lub usługą cyfrową) – od dnia zawarcia umowy. 

8.5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Konsument ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany Produkt tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. 

8.6. Konsument zobowiązany jest do dokonania zwrotu Produktu niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty, w której odstąpił od umowy. Sprzedający może zastrzec, iż w przypadku odstąpienia od umowy, Produkt podlegający zwrotowi zostanie odebrany przez niego lub osobę przez niego upoważnioną. Zwrot Produktu powinien nastąpić na adres: Karol Kłos KAROL KŁOS - KŁOSIK, Osiedle Dolnośląskie 317 / 27, 97-400 Bełchatów, NIP: 9512229791, REGON: 142044450, wpisany do CEIDG,

8.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 

8.8. W przypadku odstąpienia od umowy wszystkie dokonane przez Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym), zostaną zwrócone przez Sprzedawcę niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności zostanie zrealizowany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. Sprzedawca w porozumieniu ze Konsumentem może ustalić inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się z koniecznością poniesienia przez Konsumenta dodatkowych kosztów. Jeżeli Sprzedawca nie zastrzegł, że sam odbierze Produkt od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8.9. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie – na wyraźne żądanie Konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. 

8.10. W przypadku Produktu będącego treścią cyfrową lub usługą cyfrową stosuje się poniższe dodatkowe zasady – w pozostałym nieuregulowanym niżej zakresie znajdują zastosowanie pozostałe postanowienia paragrafu 7. Regulaminu: W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie Produktu - treści cyfrowej lub usługi cyfrowej - Sprzedawca od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta w trakcie korzystania z Produktu – treści cyfrowych lub usługi cyfrowej – dostarczonych przez Sprzedawcę, z wyjątkiem treści, które: (1) są użyteczne wyłącznie w związku z treścią cyfrową lub usługą cyfrową, które stanowiły przedmiot umowy; (2) dotyczą wyłącznie aktywności Konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej dostarczonych przez Sprzedawcę; (3) zostały połączone przez Sprzedawcę z innymi danymi i nie mogą zostać z nich wydzielone lub mogą zostać wydzielone jedynie przy nakładzie niewspółmiernych wysiłków; (4) zostały wytworzone przez Konsumenta wspólnie z innymi Konsumentami, którzy nadal mogą z nich korzystać. Z wyjątkiem przypadków, o których mowa wyżej w pkt (1)–(3,) Sprzedawca na żądanie Konsumenta udostępnia mu treści inne niż dane osobowe, które zostały dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej dostarczonych przez Sprzedawcę. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca może uniemożliwić Konsumentowi dalsze korzystanie z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej, w szczególności przez uniemożliwienie Konsumentowi dostępu do treści cyfrowych lub usługi cyfrowej lub zablokowanie jego konta w Sklepie, co nie ma wpływu na uprawnienia Konsumenta, o których mowa w zdaniu poprzednim. Konsument ma prawo odzyskać treści cyfrowe od Sprzedawcy nieodpłatnie, bez przeszkód ze strony Sprzedawcy, w rozsądnym terminie i powszechnie używanym formacie przeznaczonym do odczytu maszynowego. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie Produktu – treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, Konsument jest zobowiązany zaprzestać korzystania z tej treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim. 

8.11. Prawo do odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do umów ujętych w art. 38 Ustawy o Prawach Konsumenta, a w szczególności w przypadku umów: (1) o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości; (2) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) o dostarczanie treści cyfrowych nie dostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazuje Konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 Ustawy o Prawach Konsumenta. 

8.12. Postanowienia niniejszego paragrafu 7. Regulaminu dotyczące Konsumenta stosuje się również do Przedsiębiorców na Prawach Konsumenta. 


§9 Dane osobowe


9.1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.

9.2. Zasady ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności Sklepu Internetowego Wuja w Mieście, dostępnej na stronie www.wujawmiescie.pl.


§10 Postanowienia końcowe


10.1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania z ważnych przyczyn zmian w niniejszym Regulaminie. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w odpowiednim terminie wskazanym przez Sprzedawcę, nie krótszym jednak niż 7 dni.

10.2. Zmieniony Regulamin wiąże Kupującego/Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest został on prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.

10.3. Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną podmiot korzystający ze strony Sklepu Internetowego zobowiązany jest do nieumieszczania na tej stronie treści o charakterze bezprawnym.

10.4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mieć będą odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta.

10.5. Niniejszy Regulamin jest dostępny pod adresem internetowym www.wujawmiescie.pl.

10.6. Umowy ze Sprzedawcą zawierane są w języku polskim.

10.7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 08.04.2025r








Regulaminu sklepu internetowego